Deklaracja Dostępności
Dom Pomocy Społecznej ul. Sierakowskiego 65 w Łodzi zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://dpssierakowskiego.bip.wikom.pl
- Data publikacji strony internetowej: .
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: .
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem
- Niektóre pliki do pobrania nie są dostępne cyfrowo – zostały umieszczone przed wejściem w życie ustawy i będą udostępnione w sposób alternatywny.
- W zakładce „Sprawozdania finansowe” znajdują się pliki niedostępne cyfrowo – w takiej formie są generowane w oprogramowaniu którym dysponuje placówka. Placówka nie ma wpływu na formę dokumentu.
- Plany postępowań zamówień publicznych nie są dostępne cyfrowo – w takiej formie generują się z platformy e-zamówienia. Podmiot zamawiający nie ma wpływu na formę dokumentu.
Przygotowanie deklaracji dostępności
Data sporządzenia deklaracji: .
Data ostatniego przeglądu deklaracji: .
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia podsumowanie badania dostępności cyfrowej.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Jacek Orman
- e-mail - dpssierakowskiego@jst.uml.lodz.pl,
- telefon - 42 651 44 08.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej placówki:
- Jacek Orman -- Dyrektor
- adres: ul. Sierakowskiego 65, 91-324 Łódź
- e-mail: sekretariat@dps-sierakowskiego.pl
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzi wejście przez furtkę lub bramę znajdujące się od ulicy Sierakowskiego.
Wejście do budynku bez progowe, nie zabezpieczone barierkami.
Przy wejściu do budynku nie ma asysty naprowadzającego osoby niewidome lub słabo widzące. Przy wejściu do budynku znajduje się ławka oraz mały stolik.
Po wejściu do budynku znajduje się mały hol w którym znajduje się stacja do dezynfekcji rąk.
Przy wejściu znajduje się sekretariat, gdzie pracownik udziela informacji i służy pomocą.
Budynek posiada piętro, parter oraz piwnicę. Cały budynek jest dostępny dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich z wyjątkiem piwnicy.
Część pomieszczeń pracowników ( Sekretariat, Dyrekcja, Dyżurka pielęgniarek) znajduje się na parterze budynku. Część pomieszczeń ( Pracownik Socjalny, Terapia , Psycholog, Administrator) znajdują się na piętrze.
W budynku jest jedna winda osobowa, dostosowana do transportu osób leżących oraz trzy klatki schodowe oporęczowane.
Toalety dla osób niepełnosprawnych znajdują się na każdej kondygnacji z wyjątkiem piwnicy.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Możliwe wejście na teren placówki osób z psem asystującym, po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania. Pies powinien być wyposażony w uprząż. Osoba z niepełnosprawnością powinna posiadać certyfikat potwierdzający status psa asystującego i zaświadczenie o wykonanych , wymaganych i aktualnych szczepieniach weterynaryjnych. Możliwe wejście z psem asystującym nie zwalnia tej osoby z odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane przez psa.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Brak możliwości skorzystania z tłumacz migowego na miejscu lub online.